Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Projek tahun akhir sebagai pelajar media baru USM


“Kau nak buat apa, Nim? Video ke apa?” Soalan membimbangkan itu seringkali datang menjengah minda separuh sedar Anem. Bagai direntap-rentap jantung hati ini apabila jawapan tidak datang menjengah jawapan dari dalam diri yang payah untuk dinyatakan.

Anem memang minat sangat buat laman web, namun siapa sangka projek akhir Anem buat satu telefilem!! GILA r…Tambah-tambah ada elemen interaktif…Ish, Anem dah lah tak kreatif sangat. Parah!!

Kala dibebani oleh pelbagai pertanyaan yang membenam jiwa, kami perlu pula mendepani pensyarah yang juga penyelia kami tambahan pula hari persembahan slide power point bakal tiba.

“Tajuk tak ada lagi ni nak buat apa ni??” Soalan itu bukan dimuntahkan oleh Anem seorang, malah puluhan lagi pelajar seni tahun akhir. Masing-masing pening. Mereka yang hebat juga payah mengungkap tujuan. Akhirnya diri ini, malahan puluhan lain tampil bersemuka dengan ibu dan ayah kesayangan di sekolah seni itu. Waktu itu, terluah juga projek apa yang bakal diwartakan.

Anem telah menggariskan ingin melakukan satu teledrama yang mempunyai navigasi dalam perolehan cerita akhirnya. Satu idea kreatif wajar dibedah, bagi menyiasat fenomena media baru yang asli. Susah sangat ke, Nem? Monolog Anem pada setiap kala Anem bersendiri. Waktu ini mula berangan.” Kan bagus kalau aku..

2 yang menasihati

  1. Anonymous11:36 PM

    Hai,
    Anem :) selalu nampak anem yg suka main2 tu,tapi sebenarnya serius dan ambil berat masa depannya;) Anem jia you!! Berusaha sama2 dlm final projek;) kampateh!!

    ReplyDelete
  2. alala..cumelnyer tan...terima kasih ek..chaiyok2..same2 lah kita berjuang..=)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top