NAK, BIAR KURANG JANGAN LEBIH



Alhamdulillah, kawan FS anem semakin bertambah.Syukurlah selagi ada mata yang sudi memandang, ada pujian masih menghinggap, ada insan yang sudi sayang~ Itu adalah rezeki. Esok lusa belum tentu ada lagi.
Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.

Seronok dapat memiliki sahabat-sahabat baru seperti Kak Ima (Teratak Chenta), Kak Fara (Vanillabery). Amirah (Mira), Eha, Aida (Eida), Liely, MiszFarah, Ritha, DeynaRashid dan ramai lagi.
(Maaf jika tidak dapat menitipkan kesemua nama di sini ea.huhu.)

Terima Kasih pada kalian yang sudi untuk berukhwah dengan Anem.Tiap Hari shayang~

Ukwah Fillah Abadan Abada.=)

“Dan janganlah kamu memalingkan mukamu dari manusia (kerana sombong) & janganlah kamu berjalan di muka bumi dengan angkuh. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang sombong dan membangga-banggakan diri”(Luqman:18)

Hari ini? Sesi memasak dengan mak diteruskan seperti kebiasaannya.Berulang kali mak pesan garam itu biar kurang, jangan lebih dalam setiap masakan. Mak kata `Kurang boleh tambah, jika lebih..?~` Renung-renungkan.Selamat beramal.^_^

“Dan syukurilah nikmat Allah , jika hanya kepada-NYA kamu menyembah”
(An-Nahl:114)

Jazakumullahu Khayran ^_^


8 yang menasihati:

  1. Anonymous6:03 PM

    salam anem...
    ermm...cantik blog anem..
    khusyuk akak baca kata2 anem...
    sambil dgr lagu nasyid tu...
    insaf jap..eheh...
    akak ni mmg suke bc kata2 mcm tu...
    yg menunjukkan keinsafan..kerendahan hati...

    okey anem cyg busyuk...
    hihiii..
    taking care yap.

    ReplyDelete
  2. alaikummussalam akak..

    eheh..bru pasan akak di sni..
    sowi..=p

    alhamdulillah..thnks ea akak cyg sudi jenguk n komen..

    insyaallah,same2 kite share2 di sni taw,kak cyg..

    jge dri akk yg cmey itu.=)

    ReplyDelete
  3. anwar fikri9:35 PM

    update la salu anem...fik suka baca...:)

    ReplyDelete
  4. insyaallah fik,thnks ea sudi jenguk blog anem=)

    ReplyDelete
  5. kak ima8:33 PM

    anem cyg..
    wat pe tu...
    hr ni akak wat silap...
    rasa teruk sgt...
    tp akak da mtk maaf ngn dia...
    huhuuuu

    ReplyDelete
  6. alala akak..pe akak da wat tu?
    dakpe,sume wat slap,yg penting, akuinya..

    akak dah minta maaf,ok dah tu, insyaallah..=)

    ReplyDelete
  7. kak ima3:40 PM

    ehmm..wat ape ntah..
    hukhukhuk cedey lor...
    tak pe lah..nt akak ok...
    nt akak senyum mcm biase...

    ReplyDelete
  8. OK AKAK cyg..
    smge akak akan gembra blik2 ea..

    comey je lo akak cenyum..
    wink2..(^_^)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top