Salam. Hai. Saya Anem. Minat membaca, menulis dan mengambil gambar. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Jika ada teguran, cadangan atau pendapat, boleh tinggalkan di ruangan komen. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian. Selamat berpuasa. :)

E-mail: arnamee@gmail.com


Catatan: Jantina Air



"Along, nak titit.., "

"Bukan tak boleh, dik. Ni air Perempuan!"

Glup! Adik diam.

"Kalau adik nak, nanti suruh abah beli air lelaki ea,"

Anem memang selalu berkongsi dengan emak meminum
air P*** Kac** F tu. Kadang- kadang adik pun join sekali.

____________

Firman Allah s.w.t yang bermaksud, Wahai Rasul-rasul, makanlah dari benda-benda yang baik lagi halal dan kerjakanlah amal-amal soleh; sesungguhnya Aku Maha Mengetahui akan apa yang kamu kerjakan. (al-Mukminun: 51].
____________


17 yang menasihati:

  1. Hoho.. kelakar..~:D

    ReplyDelete
  2. eehehe. sekdr berkongsi:)

    ReplyDelete
  3. Tu la.. kalau jadi adik pun jeles..minum xkongsi.. tp nak wat camne kan..perbezaan jantina air tu haa.. :D

    ReplyDelete
  4. haha.
    pulak.

    laki memang takleh minim kacip tu ek?

    ReplyDelete
  5. Assidiq..

    ekeke. bgi gak adik kdg2. sian pulok;p

    Faisal Admar,

    boleh jer, apa salahnya. Tapi da dibuat ciri2 utk perempuan, kan? Nak minum juga, silakan;p

    ReplyDelete
  6. hehehe... sian adik tu.. tah die paham ke tidak.... huhu

    ReplyDelete
  7. huhuhu..~
    br tau ada jantina air yerk.. :P

    ReplyDelete
  8. cinta lea ixora:

    dia faham, tapi ttime akak dier sebut tang perempuan,lelaki tu jer. ihik;p

    :: puteri_katak :::
    ehehe. tahu xpe. tet;p

    ReplyDelete
  9. hehehe.. besar2 nanti kalo die ingt lg baru die paham kut..huhu

    ReplyDelete
  10. cinta lea_ixora:

    insyaallah ;p
    eheeehe.

    ReplyDelete
  11. Huhu.. tkut jadi pompuan? tergelak dibuatnya

    ReplyDelete
  12. huhuhu
    saya pun nk jadi jutawan gak..
    blh menang 1 juta
    tk nk
    "saya nk power"
    wakaka

    ReplyDelete
  13. owh, saya pernah minum kacip fatimah ali cafe. Alhamdulillah ok je setakat ni.

    ReplyDelete
  14. salam:

    tengku_fir21:
    ekeke. adehla kamu;p

    Faridrashidi.Com:
    itulah kami :)

    fareast :
    alhamdulillah. bgus2:)

    ReplyDelete
  15. 1st time dgr jantina air...hehe...

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top