Jantina Air



"Along, nak titit.., "

"Bukan tak boleh, dik. Ni air Perempuan!"

Glup! Adik diam.

"Kalau adik nak, nanti suruh abah beli air lelaki ea,"

Anem memang selalu berkongsi dengan emak meminum
air P3a** Cafe Kac** F tu.Kadang- kadang adik pun join sekali.


*Saya pun nak jadi jutawan jutawan juga'k.;p


____________

Firman Allah s.w.t yang bermaksud, Wahai Rasul-rasul, makanlah dari benda-benda yang baik lagi halal dan kerjakanlah amal-amal soleh; sesungguhnya Aku Maha Mengetahui akan apa yang kamu kerjakan. (al-Mukminun: 51].
____________


17 yang menasihati:

  1. Hoho.. kelakar..~:D

    ReplyDelete
  2. eehehe. sekdr berkongsi:)

    ReplyDelete
  3. Tu la.. kalau jadi adik pun jeles..minum xkongsi.. tp nak wat camne kan..perbezaan jantina air tu haa.. :D

    ReplyDelete
  4. haha.
    pulak.

    laki memang takleh minim kacip tu ek?

    ReplyDelete
  5. Assidiq..

    ekeke. bgi gak adik kdg2. sian pulok;p

    Faisal Admar,

    boleh jer, apa salahnya. Tapi da dibuat ciri2 utk perempuan, kan? Nak minum juga, silakan;p

    ReplyDelete
  6. hehehe... sian adik tu.. tah die paham ke tidak.... huhu

    ReplyDelete
  7. huhuhu..~
    br tau ada jantina air yerk.. :P

    ReplyDelete
  8. cinta lea ixora:

    dia faham, tapi ttime akak dier sebut tang perempuan,lelaki tu jer. ihik;p

    :: puteri_katak :::
    ehehe. tahu xpe. tet;p

    ReplyDelete
  9. hehehe.. besar2 nanti kalo die ingt lg baru die paham kut..huhu

    ReplyDelete
  10. cinta lea_ixora:

    insyaallah ;p
    eheeehe.

    ReplyDelete
  11. Huhu.. tkut jadi pompuan? tergelak dibuatnya

    ReplyDelete
  12. huhuhu
    saya pun nk jadi jutawan gak..
    blh menang 1 juta
    tk nk
    "saya nk power"
    wakaka

    ReplyDelete
  13. owh, saya pernah minum kacip fatimah ali cafe. Alhamdulillah ok je setakat ni.

    ReplyDelete
  14. salam:

    tengku_fir21:
    ekeke. adehla kamu;p

    Faridrashidi.Com:
    itulah kami :)

    fareast :
    alhamdulillah. bgus2:)

    ReplyDelete
  15. 1st time dgr jantina air...hehe...

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top