Kegilaan hati .

Masing-masing punya minat sendiri.
Ada yang sama tak serupa,
ada yang unik,
pelik mahupun yang jelik.

Anem pula, minat masih biasa,
tapi anem terfikir juga
ini adalah kegilaan MEMBELI, MENGUMPUL ataupun
memang suka MEMBACA ya? -
(itupun terfikir setelah melihat bilik bersepah -
opss.)

MEH KONGSI KEGILAAN ANDA, MEH..

okay, tada...






INi koleksi PANTANG - PANTANG jumpa, dan berduit-->>


buku ilmiah












dibawah ini pula koleksi kegilaan masa kini anem:









_________________
Surah al-Baqarah ayat 190: (maksudnya) “Dan perangilah di jalan Allah orang-orang yang memerangi kamu, dan janganlah kamu melampaui batas, sesungguhnya Allah tidak menyukai mereka yang melampaui batas”.
__________________________


~0_0~

"MY
spectacle power 700++ NOW- HOW TO DECREASED ITS?"


18 yang menasihati:

  1. pertamaxxx...

    benar bahwa semua ada batasnya... terlebih segala sesuatu yang membuat hati 'senang'... pandai2 lah mengerem segala bentuk keinginan kita agar kita gag ditunggangi 'nafsu' demikian...

    awesome collection :thumbsup:

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Baguslah jika kegilaan itu mengundang positif, atau lebih enak gila itu di sebut sampai zuq.

    ReplyDelete
  3. salam,

    Tahniah diatas koleksi yg "terbeli". Ilmu tidak terbatas pada pena dan kertas, pengalaman serta nasihat adalah sumber ilmu yg tiada batasan.

    teruskan usaha mu, ilmu tidak akan berkurangan jika dikongsi bersama

    ReplyDelete
  4. emmm....aku sukakan muzik..jadi kegilaanku pada cd2 lagu lah jawabnye.. kegilaanku pada teman2 sebaya dan tak seusia.. kumpul kawan la jawbnya...kdg2 aku terlampau mencari kwn tapi emmm...entahla... tataw nak ckp hape... lolz..

    sori niem......

    ReplyDelete
  5. salam buat:

    genial:

    insyaallah genial. terima kasih ya:)

    Faridrashidi.Com :

    salam ustaz, ya, insyaallah ke arah positif:)



    zulsa :

    terima kasih ya. yerp, semoga dgn ilmu ini dapat kita berkongsi :)

    white^^angel :

    alolo, comey jerk. okke jer minat tu ataskan dalam keterbatasan, insyaallah. terima kasi sudi berkongsi:)

    tengku_fir21 :

    boleh je, insyaallah:)

    ReplyDelete
  6. nak pinjam buku2 tu ble? tapi x nak pulangkan sbb... ;-)

    ReplyDelete
  7. bab kumpul buku n majalah ...sama lah kita...

    ReplyDelete
  8. salam kak nem..
    akak mata ni tertarik pada buku yg satu itu...pink lagi.. duhai teman kalau tak silap..tiap kali baca nukilan dlm buku tu hati rasa sebak ja..~_~ hADiah yg begitu baik dr secawan kopi..

    akak, power spek akak tu makin powerRANGER bab akak slalu ngadap lappy kan.. bertuah akak bila xpakai spek tu mata xsepet..hihi..
    kalau sy lah pakai xpakai tetap sepet jugak..lagi2 kalau sonyum..xnampak mata lagi dah..huhu...
    lalala~~~~

    ReplyDelete
  9. sy minat pinjam dr owg..
    akak pinjam sume tu..gaaaa~

    ReplyDelete
  10. tak mengapa jika duit digunakan untuk perkara yang berfaedah :)

    ReplyDelete
  11. salam :

    raudatuljannah ,
    sebab? ;)

    a kl citizen sma,
    best2:)

    ummu aisyah*** ,
    salam dik zue.
    erm, memng enak betul buku tu.
    tak jemu akak baca.

    ops, mte akka memg tecik dik;p
    alolo, cmey pe, chinese look^^


    criestz , nah2, mik..ekeke;p

    fareast , yerp, insyaallah. itu pasti:)

    ReplyDelete
  12. ha, mjlh pc tu sy pon suke beli..la tahzan tu sy de dlm versi arb..tp x terbaca2 lg...hehehe

    ReplyDelete
  13. eheh. sme la kite. erm, cepat2, hbskan bce;p

    ReplyDelete
  14. Peace Loverz1:34 PM

    ske bce majalah PC tu...
    sbb nk blajar kne la stdy dlu...
    hikhik.... ;)

    ReplyDelete
  15. yerp, tahu dakpe.
    beh kan.

    ReplyDelete
  16. Anonymous10:06 AM

    yup...
    slama ni xthu dh thu srba ckit dgn byk mmbaca n cube2 praktikkan....
    chaiyok2....
    sesame mnambahkn ilmu..... ;)

    ReplyDelete
  17. mari2..insyaallah,
    kita boleh!:)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top