FOLLOWERS & PEMBACA - NAH!

Salam ramadhan SEMUA.
Kullu ramadhan wa antum bikhair.

Oh ya, untuk semua- naam! SEMUA pembaca blog anem dan TERUTAMANYA FOLLOWER / PENGIKUT blog Anem , yang dibawah ini untuk anda, samaada nak letak kat blog ke, FS ke apa-apa saja (copy paste semua- kod dalam petak tu taw), atau NAK SIMPAN SENDIRI pun takpe. :)

Hadiah dari hati ->




jika nak tengok gambal asal : SINI









jika nak tengok gambal asal : SINI




p/s: oh ya, pada FOLLOWER yang tak ambil award lagi di sebelah kanan, atas kotak bual/ shoutmix itu sila ambil taw:)



19 yang menasihati:

  1. yipie!

    sy nak !

    nak!

    nak!

    ReplyDelete
  2. thank you
    salam ramadhan

    ReplyDelete
  3. thanx for the gift!ramadhan mubarak..:)

    ReplyDelete
  4. cantek betol dia edit e-card ramadan... =D

    ReplyDelete
  5. salam arnamee...

    saya nak juga.. hehehe.. (^__^)

    tq yer..

    slamat menjalani ibadah puasa.. berbuka ape petang ni?

    ReplyDelete
  6. samat berpose..jgn pose yang yang yok suda la ye..hehe ;)

    ReplyDelete
  7. siap ade muke ^_^

    wokeh, kan ku tempek di blog sejurus slps ni.. check it outtt~

    salam ramadhan~

    ReplyDelete
  8. Salam ramadan al mubarak

    ReplyDelete
  9. salam ramadhan...

    slmt pose...dan selmt berbuka ptg ni...

    pose penuh ..hehe..rasanya mcm mustahil org pompuan nak dpt pose penuh...

    ReplyDelete
  10. wah menarik! :)
    salam ramadhan arnamee.

    ReplyDelete
  11. fuyooo
    siap ade kad lagi..hehe
    thx
    anyway,selamat berpuasa
    :)

    ReplyDelete
  12. very nice..slmt bposa.

    ReplyDelete
  13. ermm mimie da amek...thanz anem...

    xjumpak pon awrd tok folower tuh huhu...dimanakah wuuu??

    ReplyDelete
  14. met puasa... moga Allah memberi rahmah n ampunan.. mencurahkan cahayaNya pada hati kita semua. amiin

    ReplyDelete
  15. Salam :

    meo188
    sile2..ehehe;p

    tengku_fir21
    same2. salam ramadhan;)

    ZihNuN FaTiN
    same2.salam ramadhan:)

    Blog Anuar Kamaruddin™
    alhamdulillah;)

    Faarihin
    salam ramadhan..eheh;p

    chipsmore
    salam, insyaallah tak;p

    ^inas^
    okke ,kak;p

    ~PakKaramu~
    salam ramadhan:)

    DilOt
    thu takpe dila;p

    Faisal Admar
    buat kamu juga faisal;p

    loq
    same2 loq;p

    lanz_evo7
    tq, selamat;p

    imHepPie
    tq,sebelah kanan 2 yg;p

    elmoudy
    slmat. insyaallah.

    ReplyDelete
  16. Salam Cik Arnamee!
    Hehe selamat menyambut bulan Ramadhan :)
    Terlewat la pula balas. Hehe jangan marah. Nanti batal puasa (kalau masa marah tu sambil makan la)

    ReplyDelete
  17. Tawel Sensei:

    eheh. takpe, salam ramadhan kembali ya;p

    ReplyDelete
  18. salam ramadhan...
    tngkt kn amalan du bulan yg baik ni..

    ReplyDelete
  19. insyaallah Anep:)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top