Kawanku Gadis Melayu.


Sana-sini, ramai berbicara tentang peserta gadis melayu musim kedua, yang buruk-buruk sahaja kita dengar. Tapi kali ini Anem mengambil kesempatan untuk berbicara tentang sahabat satu Universiti malah seblok dengan Anem dulu. (Beliau kawan kepada kawan Anem,awalnya)

Firman Allah dalam surah Al-Imran ayat 135 “ Dan (juga) orang-orang yang apabila mengerjakan perbuatan keji atau menganiayai diri sendiri, mereka ingat akan Allah, lalu memohon ampun terhadap dosa-dosa mereka dan siapa lagi yang dapat mengampuni dosa selain darpada Allah?”

Seawal ujibakat, beliau mencuri perhatian dengan adegan menanggal kasut itu. Dan dalam rancangan itu, dengan keyakinannya dan sedikit gila-gila, beliau mampu membuat dahi berkerut-kerut sekejap, sambil tersenyum weh.;)

Anem berharap, kamu - ROBAEHA RAMZA BT RAMLI, menjadi insan yang lebih baik dan selalulah ikut resmi padi, sayang. Jika dulu tatkala kita bertembung kita huha-huha, harap kamu masih demikian adanya. Setakat ini saya suka kamu- yang:

Jadi diri kamu itu, dan terusan lakukan yang terbaik.

Ramai mahu kamu bukan saja melayu, malah muslimah, namun kerana Anem kenal kamu ( tak sangat namun seadanya), Anem harap kamu terusan tidak mengalah dan jangan cari salah.;p

pakak2 undi beloke weh..:)

Ok untuk mengetahui lanjut tentang Bee ini:

P/S :atas dasar kawan,anem tulis di sini syg, jaga diri kamu luar dan dalam - I meant it:) -.


11 yang menasihati:

  1. nnti kalo mimie masuk sis undi eh..hik3..

    ReplyDelete
  2. ite xpEnA nenOp gdis meLaYu nEh. .adesh~ . . .

    ReplyDelete
  3. cantiknye ex-roomate :)

    ReplyDelete
  4. Susah mahu mencari muslimah menepati ciri-cirinya sekarang...

    ReplyDelete
  5. wargh..baguih ada mbr mcm awk ni.gud advice & kasi semangat..chaiyuk2..
    *thumbs up*
    moh kite undi...

    ReplyDelete
  6. aneemm!!
    ya Allah, tak sangke neem post entry utk beha..well, dun weri dear..beha tetap beha *dlm case ni bee lah kan?* hahaha...

    i love u..hope u have a wonderful Ramadhan n Syawal..

    xoxo

    ReplyDelete
  7. anem,

    jom kita masok realiti tv gak nak.
    ape ye yg sesuai emmm...

    x nak yg huha-huha.. nak yg sopan santun.

    heh.

    ReplyDelete
  8. tunggu ajela nnt lelaki melayu...
    aku nak join...hahahahah...
    anyway...ak mmg x suke bebeno ngn rncangan ni sbb ade peserta yang ak tgk xde lngsung cri gdis melayu nih...
    tp dsbbkn anem dah rekemen...
    my vote will go for bee nih...(walaupun ak x kenai)..

    kepada bee...kawe sokong demo! yeahh!

    ReplyDelete
  9. imHepPie
    pasti dik..;)

    minTanG_teLip2
    sile2 nonton;p

    meo188
    Bukan, roomate sye yunn:)

    Faridrashidi
    susah, tapi ade, insyaallah:)

    ejai
    moh2.

    beeRamza
    comeyla kamu yg.. kamu la bee itu.
    ihik. selamat juga utk kamu.
    thnks sygg:)

    ^inas^
    leh je ,akak.kamonn..;p

    zelo55
    thnks hero malaya;p
    beee....;p

    ReplyDelete
  10. anem masuk gadis melayu musim baru...nuar mau vote! =D

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top