Calon menantu ?

Jika kamu berbuat kebaikan, (maka faedah) kebaikan yang kamu lakukan adalah untuk diri kamu dan jika kamu berbuat kejahatan, maka (kesannya yang buruk) berbalik kepada diri kamu juga.
(AL-ISRAA':7)

Berbunga, warna-warni syawal 1430 hijrah ini.
Layangan pelukan kasih mesra buat insan-insan cantik-

NOOR HAFIZAH BINTI MUSA (KAK IZA)
WAN KAMARIAH BINTI WAN BUNYAMIN ( KAK IMA)
RABIATUL ADAWIAH BINTI ABDUL WAHAB (KAK ABBY)

kerana menambah warna pada hari raya Anem.
kalian sentiasa buat anem rasa muda^_@

(klik untuk lebih besar ea)

Mereka adalah menantu kepada bakal mertua mereka .

Mereka sangat baik dan comel .


Aiyak., dah tau lagu gitu.. awat hang promo Nem?
"Err.. sebab cheq sayang mereka. Jangan marah kat cheq naa"
Kak iza- Dari dulu sapa lening, akk tetak di hati anem.syg3.^_^Kak ima- Kawe rindu sangak kak akak- senyak ja kito duo kebelakange ni dehKak Abby- Ate.. sakan raya noo, xdak bau pun.;p^_^
* ni pun silent mode je sekarang, Kak Abby, perak yg ke utara sikit;p

ANEM doakan semoga akak-akak semua sihat selalu,amin.

________



p/s: kepada semua calon yang menduduki peperiksaan PMR, SPM , SMA , adik, tenangkan hati, adik pasti boleh, lebih dari akak, yakinkan diri! - ini ja tips akak boleh bagi selain doa yang mampu akak titipkan buat kalian. Buat yang terbaik, bittaufiq wannajah, Insyaallah :)




28 yang menasihati:

  1. semua org bakal menantu kepada bakal mertua mereka kn?...=)

    ReplyDelete
  2. Tua..??
    x ada la..oklah ni.. matured la.
    xkan nk nmpk muda je..
    good looking what..n pasni rmai la jejaka yg akan mndampingi Anem pasni...yg beriman, InsyaAllah.

    :)

    ReplyDelete
  3. Hafiz Hamid,
    betul3, tahu takpe, awak. ihik;p

    MrYusSmile
    erm, Alhamdulillah.

    betul3, kena nampak matang ikut
    masa kan..;p. insyaallah,yg baik2.untuk kamu
    juga.

    ^_^

    ReplyDelete
  4. haha.kena perasan tua gak.supaya ingat ajal tu akan tiba.keke.yang baikbaik bersama.ngaa.

    ReplyDelete
  5. jgn jadi calon hantu sudah... hehehe...

    @arnamee: mekasih sebab ikut blog fendie

    ReplyDelete
  6. kak anem leh jdi calon mnantu my mum la,,hik2..

    ReplyDelete
  7. +akufobia+
    a'ah.. mati untuk diingati, bukan ditakuti.
    betu2. eheh, insyaallah:)

    afendie
    insyaallah, tidak;p
    same2 kembali.

    imHepPie
    *blush. akak ...er..akak.
    (dalam gaya malu2 )

    ekeke.tet ;p

    ReplyDelete
  8. sape nk amik ida jd calon akak ipar die?? =p

    *kua topik*

    ReplyDelete
  9. anem tetap muda di mata insan2 yang menyayangi anem...hehehe

    ReplyDelete
  10. masih mencari bakal ibu mertua... ha ha ha

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:15 PM

    salam sayang...

    "calOn meNaNtU?"
    ahakz....
    tapi kan anem..akak tk da bakal mertua laa.yg ade hanya
    bakal kakak2 dan abg2 ipar
    shj...tet....~ ^_^

    nampak matured la anem..
    batul kata MrYusSmile...
    ^_^

    ReplyDelete
  12. wah, nak kawen dah...hehe..(petanda ni)

    ReplyDelete
  13. Anonymous11:56 PM

    hikhik....aiseh...malu lak rase ade prom0tion tntang dri..ahakz...=p
    tenkiu anem manyak...wat sush2 aje...hehe...
    rajin anem wat bl0g..=)
    (first time anto coment ne..neves..hehe)

    ReplyDelete
  14. apasal wajah kau selalu berubah..makin cantik..huhuhuhuhu.....

    ReplyDelete
  15. alvin:sy sokong 120% kata2 awk..anem mmg nmpk mkin cantik..hee..

    anem:thankz ey dik..pomot2 me..bcoz u r my lil sis..so anem akn dianggp kecik owez..tet..

    ReplyDelete
  16. Tua ke...? huhu
    Nampak ok ja pun..
    still muda..

    ReplyDelete
  17. salam... comey orangnya boleh pinjam tak lesung pipit tu akak takdelah lesung batu ada ler..hihihi

    ReplyDelete
  18. salam~

    sudah jadi bakal menantu~

    ahh, entah bila giliran daku~

    ReplyDelete
  19. assalammualaikum

    yang penting muda di hati, sentiasa bersemangat....
    anem pun comel gak....

    ReplyDelete
  20. salam anem cayang..
    wah.. anem calon menantu ntuk sapa pula? hehehe.. (^__^)

    tak tua la anem.. nampak slalu comey.. huhuhu.. (^__^)

    ReplyDelete
  21. huhu... dh tuka layout yer... ;)
    yg lam gmba kt bwh yg cun tu bile lk nk jd menantu org..?? hehe

    ReplyDelete
  22. LuVidA^^

    ada je akak, sila2 jgn malu tampil ya, kalian;p

    ZihNuN FaTiN

    sweet~. insyaallah, akk:)

    sI tEDI

    Semoga bertemu, syg:)

    Kak ima

    Alolo.
    Alhamdulillah, masih ada bakal yg lain.
    :)

    uhuks. thnks akk cmey;p

    Blog Anuar Kamaruddin™

    thnks kamu yg nampak makin kacak;p

    crixerity

    oh tidak, dik;p

    kak abby

    sama-sama akak.
    ihik.. cumey jer;p

    alvin takda rumah harga 8juta story:

    erm, mungkin kerana lighting semakin terang, alvin:)

    izaFiza

    thnks akak syg..opss , malu anem;p

    tengku_fir21

    owh3..;p

    A.S.H Sinar

    terima kasih..^_^

    naz ilyn

    salam akak. ihik. malu owh, sile2 ambil;p

    ZARA 札拉

    SALAM zara, mungkin hampir giliran kamu;p

    a kl citizen

    alaikummussalam akak, ihik.
    thenkiu;p

    Faarihin

    salam faa syg.
    ahaks. lmbt lagi faa.

    erm..thnks syg..

    cinta lea ixora

    baru tuko,kak.
    dier?lmbt gik;p

    ReplyDelete
  23. comey...blr nak kawen..jgn lupa jemput ana eh...^_^

    ReplyDelete
  24. ♥ana_bp86♥

    lambat lagi ana,insyaallah^_^

    ReplyDelete
  25. anem pn bakal menantu kpd mak Dia jgk.hehe..

    ReplyDelete
  26. izaFiza
    yerp, semestinya, kak;p

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top