Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Selamat Hari Lahir untuk perempuan yang amat kucinta !


Dia pandang terus ke arah jalan nombor satu . Aku mula atur langkah kaku. Diam membisu.Dia pula , arah terus jalan aku. Kini dia pula kaku. Dasar Perempuan ! Berhenti tempat beg-kilau-kasut-baju-menawan . Ku alihkan sekilas di sisi deringan , sebentar sajaku rasakan.

Tiba-tiba, ku terhilang dia. Nah! Ini ku leceh teman perempuan, suka menghilang dalam kesamaran ! Entah warna jenama apa yang memukau dia untuk tersihir dan meninggalkan aku di situ.Sampai hati si perempuan ayu. Nampak yang cantik baru terus di biar aku.

Dia- perempuan tercinta yang selalu buat kurasa bahagia.
Dia- perempuan yang terus menulenkan aku menjadi bukan lain rasa.
Dia- yang selalu ada dan rasa aku ini kuat boleh orangnya.
Dia- yang mengembirakan aku bila ku mula terluka

Oh ! Dia sudah berpunya. Lelaki itu kukenal juga. Selalu menjaga - hantar dan berjasa sama.

Dia - pemilik nama Raja Anita Binti Raja Ahmad . Dia - yang memasak sedap bertahun rasa.Dia perempuan yang pernah kusinggah dalam rahimnya. Dia, emak, ibu bonda yang sangat mulia.

Buat emak , seorang perempuan yang comel dan seksi jelita, selamat hari lahir yang ke . *Emak, along sebut ya * - yang ke 45 . Semoga terus diberkati ALLAH, di permudahkan dunia akhirat emak, dan dikuatkan hati emak dalam melalui dugaan kehidupan. Maafkan semua salah silap along ya, mak..

Insyaallah. Semoga ALLAH redha sentiasa :D
La Tahzan ,Jangan Bersedih sesungguhnya ALLAH bersama kita sekeluarga , emak.


Along sayang emak !  Cukup ! Along tahu mak sayang Along lebih ! <3


Emak & Adik
P/S: Selalu ditegur, Anem ni perempuan yang tak feminin sangat, tapi sekarang dalam proses lebih mengayukan diri . Doakan :)
1009.

4 yang menasihati

  1. Anonymous9:33 AM

    selamat hari jadi mak cik..semoga panjang umo,dmurahkn rezeki n bahagia ngn family trsyg.amin

    ReplyDelete
  2. selamay hari lahir mak, semoga mak sentiasa gembira di samping keluarga...semoga anak2 mak akan menjaga mak dengan baik seperti mak menjaga mereka

    ReplyDelete
  3. sweetnya...selamat hari lahir untuk mak anem...may Allah bless her...:)

    ReplyDelete
  4. blog yang menarik .. jom singgah di blog saya http://lilydamia.blogspot.com

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top