Salam. Hai. Saya Anem. Minat membaca, menulis dan mengambil gambar. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Jika ada teguran, cadangan atau pendapat, boleh tinggalkan di ruangan komen. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian. :)

E-mail: arnamee@gmail.com


MasterChef Malaysia : Ezani vs Wahidan



*UPDATE : Tahniah Ezani pemenang masterchef malaysia yang pertama !
Persaingan memang sengit, tahniah juga untuk Wahidan :)

Doktor gigi vs Tukang Kebun ! Secara konsistennya mungkin kita boleh memilih Wahidan, namun pilihan peribadi Anem adalah Ezani . Santapan penamat masterchef malaysia menemukan Chef Ezani dan Chef Wahidan .
 
Ezani Farhana Binti Md Monoto
[Facebook : Ezani Masterchef Malaysia ]


[video komen finalis masterchef : ezani ]

Biodata Masterchef Ezani :

Umur: 26

Asal: Kajang

Pekerjaan: Doktor Pergigian

Hidangan Kegemaran: Bermacam-macam

Lokasi Percutian Kegemaran: Pulau dan Pantai

Masakan Kegemaran Untuk Dimasak: Bermacam-macam

Pencuci Mulut Kegemaran: Bermacam-macam

Sweet or Savoury: Both

Chilli or Garlic: Both

Profil penuh ; sini


____________________________________________

Wahidan Bin Hj Ag Supain
[Facebook: Wahidan Masterchef ]

[video komen finalis masterchef : wahidan ]


Biodata Masterchef Wahidan:

Umur: 42

Asal: Kinabatangan, Sabah

Pekerjaan: Pekebun

Hidangan Kegemaran: Makanan Halal

Lokasi Percutian Kegemaran: Menunaikan Umrah atau Haji di Mekah

Masakan Kegemaran Untuk Dimasak: Makanan Malaysia & Thailand

Pencuci Mulut Kegemaran: Aiskrim

Sweet or Savoury: Both

Chilli or Garlic: Both

Profile penuh: sini




________________________


Laman web rasmi : Masterchef Malaysia
Facebook :Masterchef Malaysia



5 yang menasihati:

  1. saya lg suke kalau wahidan menang... pemenang sejati tu.. akak p mane.. lame mnghilangg?

    ReplyDelete
  2. suka lah tgk master chef ne ...rasa lapar jer ... : ) ..tahniah izani ..
    but i do adore ngan wahidan ... : ) ...
    best of luck semua

    ReplyDelete
  3. tak tengok sangat..

    tetiba tertekan.. episod akhir..

    tu pun dah tunjuk pemenangnya..

    tahniah kepada doktor ezani.. ^^

    ReplyDelete
  4. tak tengok pun episod akhir masterchef ni...maklum la rumah sewa tak ada astro...hehe

    ReplyDelete
  5. waaa minat sgt rcngan realiti tv tp rncangan ni x bpeluang tgok pon walau skali. sbuk duk kolej. hukhuk :(

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top