Mereka ini lahir di bulan Januari

Dengan rasa syukur umur dipanjangkan tuhan, anem mahu mengalungkan rasa senang melalui tinta kecil seadanya ini. Semoga mereka semua dipermudahkan tuhan dunia dan akhirat - hendaknya. insyaALLAH . Selamat hari lahir, happy birthday , sanah helwah , eid milad saeed , 생일축하합니다 (saengil chukha hamnida) !

Selamat Hari Lahir - Saujana


Aro oh aro (12 Januari)
 
Sumber : asal

Nour - macam arab kan nama depannya . Nour tiara natasha. Pemilik bernama ayu ini mencapai umur 20 tahun pada hari tersebut tahun 2012 ini. Orangnya tegas, berprinsip dan mula anem kenali sewaktu Anem terlibat dengan penangguhan PLKN, dan dia waktu tu dah masuk pun PLKN. Orangnya budiman serta berani menghadapi sebarang cabaran . Mampu menjadi ketua yang baik, tapi sekali bawa hati , alamak , sukar diduga sejauh mana rajuk hatinya . Dia senang, pandai jaga hati dia, dia akan jaga hati kita . Masih sedang mencari, akak doakan semoga cik tasha ni akan mencapai segala yang dicita-citakan . Adik akak, senyum selalu tau sayang .
 
Dak sowang ni (15 Januari)

Dia sangat indah. Anem mula rasa jumpa diri Anem semula bila nampak dia berlegar di ruangan facebook pada januari 2010 lalu . Sedang mahu mencari diri sebenar dan suka mencuba benda benda baru , gadis remaja yang sangat 'macho' membawa diri ini , sangat mempunyai persamaan dengan Anem . Keras hati , yakin dengan keputusan sendiri , dan mahu menjadi yang terbaik jika boleh - antara ciri diri Anem yang sangat akrab dengan jiwanya. Dia juga seorang pemain muzik yang baik, seorang yang ringkas dalam penampilan , kreatif dan agak pendiam . Agak suka memendam , dia memang sukar dijangka rasa hatinya - kadangkala . Seorang yang sangat memahami dan menerima Anem apa adanya , membuatkan Anem semakin sangat sayang dia. Dengan menginjak umur angka 2 , dah 20 tahun tahun ini, semoga semakin kuat tau , cyg. Untuk awak, semoga terus tabah dan dapat jumpa yang di cari .


Gigi : 11 Januari

Adik Hafiz , the only one (18 Januari ) 
Dia satu-satunya adik beradik Anem . Dia lah adik lelaki yang Anem paling sayang dalam dunia . Dia seorang yang sangat istimewa - memang istimewa cirinya , orangnya .Dia hyperaktif . Tak boleh duduk diam , nakal amat , serta tidak mampu fokus dengan baik dan perwatakannya seakan umur 6 tahun . Namun manja nakalnya itu membuatkan rumah tidak sunyi . Dia juga mempunyai sakit sampingan yang lain, memang kuat ALLAH duga dia, si baik hatinya . Kemunculannya dalam hidup keluarga kami seisi mampu membuat kami menjadi lebih baik, mana tahu mungkin berpeluang menghuni syurga nanti, wallahualam kan? tapi insyaallah . Selamat hari lahir ke 22, baby boy - birthday boy, adik along dah beso tau !

Izafiza, cik akak darah manis (19 Januari )
Kak iza yang cantik berseri , lebih tak kurang sudah 5, 6 tahun demikian kita bersahabat kan ? Bukan senang mempertahankan apa yang kita capai dan ALLAH mengizinkan untuk kita terus bersahabat dalam ruang terhad masa kita , dalam ruang lingkup jarak yang kita ada . Akak seorang yang sanggup bekorban dan pengalah yang hebat . Seorang yang tabah dan yakin dengan apa yang akak buat, dengan umur akak mejangkau ke angka 26 ini , Anem sentiasa berdoa semoga akak akan dapat menjadi isteri solehah kelak dan berbahagia dengan bakal suami yang akan dinikahi bulan 3 nanti . Semoga persahabatan kita akan berkekalan hendaknya akak sayang . Rindu ! :)

----------------
Rahsia Bulan kelahiran Januari


Kaer : Januari - asal Glenn Fredly
 
* Bercita-cita tinggi dan orangnya serius
* Suka melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
* Peka dengan setiap yang dibuat nampak keuntungan
* Suka smart, kemas dan teratur
* Sensitif, berfikiran mendalam
* Pandai mengambil hati orang lain
* Pendiam kecuali setelah dirangsang
* Agak pemalu, daya tumpuan yang sangat tinggi
* Mudah mendisiplinkan diri sendiri
* Badan sehat tetapi mudah diserang selesema
* Bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkanya
* Cukup sayang kepada kanak-kanak
* Suka duduk di rumah
* Setia pada segalanya rajin belajar dan kemahiran sosial
* Sikap cemburu yang sangat tinggi

Allaahumma innaa nas'alukal 'afwa wal'aafiyata fiadiini waddun-yaa wal-aakhiroh.
Maksudnya : Ya Allah ! Kami memohon keampunan dan kesejahteran dalam agama, di dunia dan akhirat

Untuk semua yang sambut hari lahir juga pada Bulan JANUARI ini, selamat hari lahir. Semoga semuanya dipermudahkan :)


1 yang menasihati:

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top