Cintamu bagai algoritma



Masa mula lagi saya sudah agak. Awak akan mendahului saya dalam persahabatan ni . Dan hakikatnya, awak sentiasa menang dalam mendahulukan perasaan teman .Dan, nah penulisan tak sebarapanya ini, khas buat awak. Untuk lagu lagu indah , untuk sifat pengalah yang ada dan untuk penghargaan dari jiwa. Terima kasih. . Doa saya, biar semuanya menjadi lebih baik untuk awak dihari muka. Selayaknya awak menerima ganjaran di atas kesetiaan selama menjadi sahabat hidup mati saya .Insyaallah :)

BULAN,   Lagu ni, saya sangat suka . :)

Hey kamu di situ
Pandanglah mataku
Menjeling membisu
Kau senyum ku malu-malu

Adakah kau suka
Jawablah padaku
Kenapa kau masih
Buat-buat tak tahu

c/o
Cintamu bagai algoritma
Penuh dengan kira-kira
Suka kata suka
Benci bilang saja

Jiwamu bagai algoritma
Simetri tak sama
Kadang jawapan ada
Kadang salah semua

Hey kamu disitu
Jangan biar ku tunggu
Katakanlah saja
Kau cintaku

Tiba-tiba kau merapatiku
Kau bisikkan padaku
‘I Love you’
Ku terharu

--



lama saya tidak menurun tinta untuk dilayang kepada awak . Jadi harap awak sudi ambil , maaf tak seberapa :)


p/s: Mahu kita sama-sama jadi hamba DIA yang lebih baik .Mari dalam diam , kita tukar-tukar doa ya dari kejauhan ? :)





1 yang menasihati:

  1. UrMoon5:05 PM

    Thanx jiwa.
    buat ini semua.
    Terima kasih menemani selama ini.
    Terima kasih menghargai dan
    mendokong segala minat diri ini.

    #sentiasa mendoa dari jauh <3

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top