Salam. Hai. Saya Anem. Minat membaca, menulis dan mengambil gambar. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Jika ada teguran, cadangan atau pendapat, boleh tinggalkan di ruangan komen. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian. :)

E-mail: arnamee@gmail.com


#PuisiAmee: Maaf terpaling.


Sejak tahu guna apps di telefon, tangan jadi makin gatal untuk mencoret. Malahan untuk sebagai permulaan , tercurang sama tumblr yang selalu diguna sebagai madah tulisan (itu pun sudah kurang kerap) . Untuk GK, terima kasih, kerana telah membuat saya kembali bermanis-manis setelah sekian lama saya bermasam-masam . 




Selaju angin menderu
Datang aku tersedu
Mengutip kasih orang

Maaf terpaling buat kamu
Kerna tidak mahir berlagu
Mengindahkan pun tidak mampu

Cumanya mampu beri kasih
- ambillah tanpa jerih

( Puisi Amee - 
pendekkan  nama Arnamee sebab macam agak panjang )




4 yang menasihati:

  1. heheh, selamat berkasih-kasihan sama apps smartphone :p

    ReplyDelete
  2. teruskan bermadah amee.. wah.. tiada lagi arnamee ke? hehe..

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top