Salam. Hai. Saya Anem. Minat membaca, menulis dan mengambil gambar. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Jika ada teguran, cadangan atau pendapat, boleh tinggalkan di ruangan komen. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian. Selamat berpuasa. :)

E-mail: arnamee@gmail.com


Puisi hari lahir buat GK


Awan cerah mengiringi penulisan yang nipis ini. Untuk sahabat yang seorang ini, moga-moga penulisan bergenre puisi  ini dapat disudi hadam dan disenangi . Terima kasih kerana sudi menerima lantas memberi .

TERIMA KASIH :)




---

Kamu, dengan rasa gembira aku meraikan hari minggu ini dengan penuh berlagu  - sempena dua dekad ulang tahun kelahiranmu .

Kamu, dengan menginjak usia kukirimkan engkau khabar suka yang aku akan sentiasa ada- untuk temani kamu waktu ria dan lara .

Kamu, dengan hatiku yang masih biru, aku dengan malu-malu tetap mendoakan kamu itu sentiasa dipelihara Tuhan yang satu .

Kamu, dengan rasa syukur terpaling dalam, aku berterima kasih kerana Tuhan hadiahkan aku seorang sahabat yang sudi dekat menemani hatiku disaat terang dan kelam

Kamu, moga-moga kamu bahagia sentiasa,  apapun kamu , ku tetap terima seadanya , semoga kita bersahabat selamanya , moga kau berjaya dunia dan akhirat juga- insyaallah .


PASTI :)




Insyaallah ada jodoh kita bertemu - sayang selalu  :)


p/s:  http://instagram.com/arnamee 







1 yang menasihati:

  1. terima kasih akk :') terima kasih untuk ke seratus llima puluh juta kali <3 <3

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top