NO NAME RAWK ! ( USM NEW MEDIA STUDENT)

NONAME itu satu!!!

Kadangkala ada saja yang mula menggamit rasa. Ada saja yang tercuit , ada yang mula membuat muka.Makin tertekan,makin ada yang tak kena.Pelbagai soalan mula menerjah,Kenapa dia boleh,aku tak boleh?Orang lain pun sibuk juga,tapi dia..??Sesekali ada air jernih mengalir dari mata yang tidak bersalah itu.Namun ketawa berderai juga di penghujungnya,Alhamdulillah, itulah sinar yang kuharap.Bukan diri ini saja terus mengharap,tapi kami semua.Kami yang bersama bila hendak ke mana,kami yang sejiwa, kami yang saling membantu mesra, kami yang tidak kenal erti putus asa bila ada yang mencuka!!Itulah kami yang merantai hubungan persahabatan ini sekian lama.. InsyaALLLAH,biar semua ini bertahan hendaknya..=)

Team ini lama terbina.Dulu anem dari luar saja.Mereka yang bersatu.Namun,ditakdirkan akhirnya anem menyertainya dalam terus membentuk empayar persahabatan murni.Namanya saja yang mula timbul apabila kami sering terlibat dalam projek pengambaran.Bertukar-tukar topi pengarah,dan krew,tapi orangnya,itu,itu juga.

Di ruang yang tidak lebar ini,izinkan anem,sahabat untuk membuah rasa terhadap kalian…izinkan…

SITI HIDAYU AZMI
Menu!!Ops,Misspinky….Itulah nama pena gadis yang meminati warna merah jambu ini. Jika anda tidak mula menegur pada mulanya,tidak merapati dia dengan bersahaja pada awalnya,pasti hati anda juga akan menyatakan gadis ini tidak mesra alam.Buat hal sendiri,memandang mereka yang tidak dikenalinya ,jauh sekali!Namun perspektif itu makin menjauh apabila anda mula berbual dengannya,mula mengenalinya.Dia seorang yang kelihatan terlalu berdikari,sebaliknya dia seorang yang sangat manja,dia nampak seorang yang garang pada sangkaan ramai,namun dia sebenarnya seorang yang penuh kesantunan. Katanya diluahkan penuh lembut,nada nya jarang meninggi.(dulu lainlah..=p).Dia juga seorang yang amat kreatif,sedikit sensitif dan tidak lokek ilmu.Apa yang pasti banyak perubahan positif pada sikap sahabatku seorang ini…Menjadi Art Director dalam produksi peribadiku (team final projek),Arnamee proc,Ayu memang beshhhh rr..!!=)

MARIANI BT MAT AMIN.
Alala..Pemilik nama pendek Ani ini,seorang yang terkenal dengan kelebihan memimikkan mukanya.Dia seorang dalam team ini yang mampu mempamerkan aksi menarik sebegitu.Sahabat anem ini juga mempunyai wajah melayu yang menawan. Berkulit cerah,hidung mancung,bermata comel,dia mampu menarik perhatian ramai dalam sekelip mata.Namun dia tetap dalam kesederhanaan,tetap berpegang kuat dengan ajaran islam.Dia yang paling berani meluah pendapat jika sesuatu berkait dengan hukum hakam.Seorang yang cukup penyayang,namun diperlihatkan dengan cara tersendiri.Orangnya nampak penuh bersahaja,namun kadangkala penuh dengan kegundahan. Juga seorang yang kreatif memberi pendapat,Ani tidak mudah menerima kesilapan. Baginya tanpa alasan yang kukuh,ia wajar dipersoalkan.Seorang yang sangat berbakat dalam mengguna kamera,ani sememangnya layak untuk menjadi DOP.Wahai Ghathis Cute, u are really talented person,actually!!=

NURUL AZRIN HASHIM
Eyin cayang…!!Erin sememangnya seorang yang kelihatan penuh keyakinan,dan besahaja.Dilihat seakan tiada masalah,erin sebenarnya seorang yang penuh rahsia. Kadangkala pemikirannya sukar diterjah,namun seorang yang tidak sukar didekati. Dilihat begitu berpotensi dalam memajukan diri dan ada gaya yang tersendiri, erin sememangnya mempunyai ciri yang mampu dikagumi. Erin juga seorang yang mudah tersenyum dan kadangkala agak manja. Juga seorang yang berdikari orangnya,serta mempunyai visi yang tersendiri dalam hidup. Seorang akak yang baik,eyin memang wajar digelar sahabat..=)

SITI ASMA KHAIRUS
Aucakk!!Mama Dora!!!Si Cutie yang perasan dirinya debab ini sememangya mempunyai karisma yang tersendiri.Orangnya bukan saja comel,malahan lembut dan penuh ketenangan.Sukar rasanya hendak melihat dia marah.Jika tidak suka sekalipun,sekali itu diluahkan,lain itu di simpan sendiri.Namun jika tidak segan mendekatinya,anda akan terpesona dengan keramahan dan kebaikan yang wujud dalam dirinya.Tidak mustahillah si comel ini,ramai peminat.Ma juga seorang yang mudah tersentuh terhadap sesuatu namun jarang juga hendak melihat dia menangis secara terbuka,mungkin kerana diri ini tidak berkesempatan melihatnya.Huhu..Untuk Ma,semoga terus dalam kesederhanaan begitu..ma memang likeable person..=)

ROSMARIA BT. MOHD RASHID
Dak Bling2!!!Ros memang seorang yang paling sukar diduga di antara kami.Sikapnya penuh dengan rahsia yang tersendiri.Seorang yang sangat setia dan cukup sayang pada sesuatu jenama.Ros juga seorang yang agak degil dan mempunyai pendirian yang kuat.Namun nalurinya juga lembut kadangkala,anda pasti menangis bersama jika melihat air bergenang dikelopak matanya.Anda pasti tahu kekosongan yang wujud dijiwanya itu,dia seolah-seolah sedang mencari sesuatu yang dia sering tidak tahu apa sebenarnya. Dia perlukan seseorang yang memahami caranya ,kehendaknya serta sikapnya. InsyaALLAH,sahabat anem ini akan menemui hidayahNya,petunjukNya untuk menemui sesuatu yang bakal mengisi kekosongan itu..Ros juga seorang yang bersahaja,sangat berdikari dan berfikiran terbuka,ketenangan yang kita lihat padanya kadangkala merisaukan diri kita,sedangkan dipihak dia,tiada apa pun.Itula Rosmaria,seorang yang sweet dan ehem2(anem selalu sebut ni,ros)!!!=p..
KHURUL’ AIN MAHASAN
Adeq Ain!!Ain sememangnya nampak lembut dan santun jika anda hanya melihatnya dari jauh,malahan nampak seperti gadis melayu terakhir jika anda melihatnya berbaju kurung. Sungguh!!Ramai yang memperkatakannya.Namun apabila anda mengenalinya dengan lebih rapat,anda tahu dia seorang yang cukup tegas,bersahaja malahan kadangkala agak garang.Sehinggakan anem ketakutan kadangkala(I admit that I memang penakut..=p)… Ain juga seorang yang penuh karisma ,lagaknya bagai wanita bekerjaya, seorang yang penuh bergaya dan comel orangnya,ain sememangnya menjadi rebutan di kalangan ramai jejaka.Namun Ain ada visi dalam hidupnya,apa saja yang dilakukannya,penuh dengan tujuan.Ain juga seorang yang kuat pendirian dan tidak menghiraukan kata-kata belakang. Nasib baik sering menyebelahi budak kecik ini..(maaflah ,walaupun awak tua setahun dari orang..orang nak perasan sat..=p). Ain,selamat buat pe yang ptut!!!=p

ANWAR FIKRI ABDULLAH
Kreatif,sensitif,penuh inovatif!!!Itulah gambaran ringkas tentang jejaka seorang ini.Orangnya nampak begitu bersahaja dan ada gaya.Apa saja yang dibuatnya ada pengenalan tersendiri.Mengenali Fiq dari jauh,seorang yang cukup sukar dimengerti.Walaupun kadangkala hatinya terlalu lembut,namun sahabat-sahabatnya tetap menyayanginya,tetap menghormatinya.Satu ketika terdetik perasaan cemburu apabila dia disayangi sebegitu.Namun berpegang pada kata,jika hendak disayangi,perlu menyayangi terlebih dahulu,anem seakan belajar dari kehidupan anwar fikri ini.Apabila mula mengenalinya,dia sememangnya sahabat yang penyayang dan boleh bertolak ansur.Tidak berkira orangnya dan mudah tertarik dengan sesuatu yang comel!!Untuk Fiq,Semoga dirimu terus menjadi kebanggaan kami, insyaALLAH..=)

RAZMAN RAMLI
Dato’!!tabik hormat!!!hehe.Razman sememangnya yang seorang yang penuh dedikasi,bertanggungjawab dan amat menghormati sahabat-sahabatnya.Malahan satu ketika dulu, aura kelakarnya tidaklah begitu menyerlah,namun semakin mesra,ada saja idea kreatinya membuat ramai tertawa.Menjadi harapan kepada ramai orang, membuatkan perkatan ‘busy’ sebenarnya sudah tidak asing lagi baginya.Namun dia pandai membahagi masa,dan amat menjaga hati rakan-rakan yang lain,sehinggakan banyak permintaan mampu dipenuhinya,insyaALLAH.Untuk Dato’ ,semoga berbahagia dengan Datin,.nak kahwin,jemput cepat2 taw..!!=p

M. SHALIHIN MUDA
Seorang yang dulu dilihat seakan sombong dan hanya berkawan dengan mereka yang tertentu sahaja,malahan dia dilihat suka membuat hal sendiri,namun cukup kreatif.Tapi setelah mengenali siapa Mes a.k.a Along ini,banyak rupanya perkara yang tidak terlihat. Mes seorang yang sensitif sebenarnya,agak manja dan bertolak-ansur.Mes juga ada gaya yang tersendiri dalam berkarya dan menghormati orang lain.Seorang yang tidak gila-gila, Mes juga agak memilih untuk menyukai sesuatu….(???..=p)

NOORHAFIZAH MUSA
This is my best fwen!!!ehem3,she is my library’s friend, my CC’s friend, my shopping’s friend and so on So this time I just want to say ALHAMDULLILLAH, because she always there for me. She really understand how lazy I am, how scare I am, how playful I am, how childish I am and how cute I am =p. She is my assistant in my final project.. And otherwise.So, for u, sis...Keep up your good work. Lalala =)




8 yang menasihati:

  1. ghaThis1:24 PM

    anem...terhru ani bce ur blog...huhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. hehe..thanks yang=)

    ReplyDelete
  3. =) sweet...skenye.....=p

    ReplyDelete
  4. anwar fikri9:27 PM

    tq anem...:) suke tgk anem dr jauh jgk;)huhu.like ur syle l aadek kecik..hehe(skang da tembam)..

    ReplyDelete
  5. dush2 kat fiq..=p

    thnks ea sudi komen..eheh yeke?=p

    ReplyDelete
  6. anemm...hehe...malunye shaye..dulu malu nak komen..ekeke...yerp..anem comel dulu jer..sekarang makin comel..

    ReplyDelete
  7. akkkk!

    hihi.akak lagi makin tomey:)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top