Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Kita Hanya Merancang


Kegembiraan itu hadir tanpa diduga, bagaikan satu penghormatan apabila Anem dipersilakan untuk ke Terengganu oleh kak Iza sebagai tetamu sempena aidiladha sekaligus merayakan hari ijab Kabul kakaknya pada raya ketiga. Anem menceritakannya kepada mak dan abah. Anem dah terfikir, bagaimana nak berdepan dengan mereka yang berdialek terengganu .Huh. Parah lagi Anem nak faham dah la Anem blur. Kat umah Kak Iza nanti, Anem bayangkan kena pakai kain batik. Siaplah packing semua. Berangan jadi jurukamera. Hish. Anem, Anem.

16 Disember.
Anem diberitakan tiket nak ke Terengganu dari Klang habis. (kami transit dari Penang!!!)….Kebetulan saudara Kak Iza di sana bertolak ke terengganu pada 19 ini, Kak Iza diajak menumpang mereka, tapi mereka sememangnya dah sarat dengan anak pasangan itusaja dah 6 orang, bayangkan! Tapi, yelah Memang tiada rezeki, Anem perlu berputih mata untuk merasa aidiladha kali ini di Kg Tok Jiring.Akak! Redhalah Anem, ada hikmahnya atas semua ni.

Jam menunjukkan pukul 12.00, Kak Iza telah pun selamat menaiki bas untuk menuju ke Klang. INSYA-ALLAH selamat pergi, selamat pulang. Amin.



4 yang menasihati

  1. jgn sedey2...
    de lg peluang di mase depan..
    hehehehe
    leh g umah ani sekali...heheheh

    ReplyDelete
  2. naknak..p umah awak
    yeah2..=)

    ReplyDelete
  3. huhu...ade hkmh dsebaliknya cyg..dun wory..nti len ms jodo pnjg kte ktemu lg d tganu nan indah..ceewahh..

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top