Penulisan Anem Arnamee

Salam. Terima kasih untuk yang terbaca halaman ini. Baik. Saya bukanlah penulis tetap. Sekadar hobi suka-suka, masih sangat kecil dan banyak lagi perlu dipelajari dan diperbaiki. Jadi jika rasa mahu memberi komentar dan teguran, ia sangat dialukan. Amat meminati puisi dan suka membaca buku, blog ini antara medium saya selain wattpad dan tumblr. Apa pun doakan saya ya. Terima kasih.

Terkini : Antologi Cerpen "Akhirnya Aku."

Ada 20 cerpen di dalamnya termasuk salah satunya adalah cerpen saya. Pelbagai tema. Ada suka. Ada duka. Dan bukan tentang cinta manusia semata. Berminat boleh email saya sahaja di arnamee@gmail.com.


Jika berminat untuk mendapatkan kemaskini (update) melalui emel tentang blog ini, boleh kongsikan emel dengan klik button untuk subscribe di bawah. Terima kasih banyak-banyak.

langgan melalui email

Artikel di bawah adalah perkongsian penulisan saya atau yang berkaitannya . Setakat ini ada tulisan kecil saya dalam buku Surat-Surat Cinta Yang Tak Tersampaikan terbitan Studio Anai-anai. Serta ada juga penyertaan dalam buku antologi puisi Pelacurkata keluaran Press Aku dan buku Seratus Mulut, juga satu lagi buku lain terbitan Bukstor


Haa. Yang terbaru ini zine saya dengan dua lagi sahabat saya yang sangat power! Grez dan Qyranna. Jemput beli! :)


Ini entri yang berkaitan dalam blog ini:



Terima kasih!





0 yang menasihati:

Sebarang pendapat , nasihat atau soalan ?

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top