Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

LSP 401 (University English Paper)


Alhamdulillah. Selesai sudah peperiksaan untuk kertas ini. Payah mengungkap rasa berat kerana di kala menjawab peperiksaan ini, hati memang ringan yang amat. Tenang seolah-olah Dia mengetahui dendam Anem pada projek seni belum terurai. Bagusnya.Waktu ini, di kala huruf pada papan kekunci, ditekan jam 12.29am, 301007, Anem masih lagi tersenyum membayangkan prasarana struktur LSP. Jika Dia ingin memudahkan, Kun Fayakunlah jawabnya. Dia dah kata La Tauhaf wala Tahzan. Jadi memadai dengan Duit itu: Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal. Insya-ALLAH.

3 yang menasihati

  1. Anonymous5:33 PM

    Hi there...

    Catriona sini..Suka tengok ur blog dan rasa terharu sungguh bila u pegang kata-kata Cat dari artikel Kalis Cinta yang Cat tulis di Kuncicinta.com....Kenapa you silent aja di blog Cat?Nanti Cat harap u aktif jugak di sana coz Cat suka jugak baca blog u coz tulisan u bagus! Cat tunggu sana yer..From Catriona Ross

    ReplyDelete
  2. hi kak CATT!!!

    wAH TERHARU suNGGUH ANEM BILE AKAK SUDI JENGOK BLOG NI..
    erm..anem memang amat meminati akak..dan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk akak..insyaALLAH,suatu ari nanti anem jenguk gak..ni final projek i the making,kak...=)

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:02 AM

    Hi there...

    Cat suka support semua coz u all pun support Cat jugak kan?Good luck for ur final projek dear!

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top