Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Menyambut hari tua


Badan dah lama.
Otak dah berdekad diperah.
Nafas makin pendek.

Kaki makin lemah langkah.
Mulut dah banyak luah.
Telinga dah makin sunyi.

Jiwa makin hilang arah.

Tanah panggil panggil.
Hei awak, marilah.

Ya,
Masa makin suntuk.
Bila semua orang meraikan kita punya hari tua,
Sedarlah hidup kita makin tak lama.

Jadi, apa nak buat buat,buat , jangan tangguh tangguh dah.
Nak takut apa ? sebab apa kita buat memang kerana NYA.


p/s:  Hari lahir saya dah tiga bulan dah berlalu . Cuma mahu menulis ini sebab saya kesal dengan sikap diri saya yang selalu  bertangguh. :(

2 yang menasihati

  1. Selamat Hari Jadi. Walaupun sudah 3 bulan yang lepas. Hihi. :)

    ReplyDelete
  2. heueheue,...kita makin tuha

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top