Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Lagu-lagu dalam drama Sweet Dreams (OST)


Senarai lagu-lagu dalam Drama Sweet Dreams (OST) lakonan Mira Filzah, Ben Amir dan Sean Lee begitu menarik perhatian. Jadi mari saya kongsikan antara senarai lagu-lagu yang menjadi lagu tema drama ini. Jika tertinggal boleh tambah di bawah. Jika salah tolong betulkan ya?

Tahniah kepada semua pelakon serta mereka yang berada di sebalik tabir Drama Sweet Dreams drama bersiri di Astro Ria ini sehingga menjadi trending di twitter!

Senarai ini saya dapat melalui twitter rasmi ParanorMalaya Production atau lebih dikenali sebagai THE MALAYA. Juga laman web Spotify (darwiis26). Di youtube pula, ada playlist Ginger Bread buat untuk OST Drama Sweet Dreams ni.

Boleh klik senarai untuk video di youtube mereka. 

 Lagu-lagu dalam drama Sweet Dreams (OST):




WATAK PELAKON:
Sinopsis Drama Sweet Dreams:

Qash Adam dan Puteri
Puteri seorang gadis bisu yang diberi gelaran Ratu Kelam Kabut atau ‘Minah Clumsy’ sudah cukup sinonim dengan dirinya sejak kecil. Habis semua tiang dan dinding dilanggar, malah sudah banyak kali dia jatuh tertonggeng ke dalam longkang.

Mira Filzah sebagai Puteri
Sean Lee sebagai Karl
Ben Amir sebagai Qash Adam
Qash Adam pula seorang pelukis selalu mendapat mimpi tentang kejadian buruk yang bakal menimpa. Kesengsaraan dialami pada zaman silam membuatkan dia kemurungan dan hidup dalam pengasingan. Anugerah yang dikurniakan membuat seluruh tubuh rasa terbeban.
Untuk banyak lagi video menarik boleh ke instagram BamBam Studios.
Gambar-gambar dalam artikel ini diambil dari instagram artis-artis serta mereka yang terlibat.

- Antara sumber sinopsis dan pelakon: Drama Sweet Dreams (Astro) Mira Filzah & Ben Amir 

- Antara review drama Sweet Dreams: Review Megadrama Sweet Dreams lakonan Mira Filzah dan Ben Amir


1 yang menasihati

  1. Suka lagu-lagu yang ada dalam drama Sweet Dreams ni. Tak sangka watak Carl pergi selamanya. Semoga Qash diberikan kesembuhan untuk episod akan datang. Tak sabar betul nak tunggu sambungan seterusnya.

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top