[Review Aiskrim] Edisi La Cremeria (Nestle)

 


Sebelum ini setiap kali makan aiskrim, saya terus kongsikan review di X (Twitter), Instagram Story (IG Story) dan status WhatsApp (WS). Jadi kali ini saya kumpulkan dan kongsikan di sini pula.

La Cremeria:


- Almond: creamy vanilla + milk chocolate + sliced crunchy almonds. Sedap juga. Ala-ala magnum sikit. 

- Summer berries yogurt: manis. Tapi menariknya coating dia - velvety texture (tak mudah rapuh masa makan) & rasa coklatnya melengkapi aiskrim ni.

🌟🌟🌟



La Cremeria: Indulgent Peanut Butter

Dah nama pun berperisa Peanut Butter, rasa mentega kacang dia pekat betul. Macam kita makan jem peanut butter yang selalu sapu pada roti tu. Haa. Macam itulah lebih kurang. 

🌟🌟🌟



La Cremeria: Almond Pecan Passion 

Sedap betul apabila kacang almond pecan crunchy ini bercampur sebati dengan chocolate sauce! Sejuk-sejuk rangup dalam mulut kita. Penggemar aiskrim jenis kekacang pasti akan suka & rasanya taklah terlalu manis. 👍🏻

🌟🌟🌟🌟🌟



La Cremeria: Chocolate Brownie Fudge With Seasalt. 

Sedap! Memang rasa coklat brownies betul. Gigit saja, kita akan lupa kita tengah makan aiskrim sebab coklat dah memenuhi ruang rasa. Manis dan sesuai untuk penggemar coklat, luar dalam coklat. 

🌟🌟🌟🌟




(La Cremeria) - Sharewich

Aiskrim yogurt dengan sos beri campuran yang 'disandwich' dengan biskut mentega lembut ini - rasanya unik, masam masam dan sedikit manis. 

Datang dengan konsep boleh dikongsi (shareable), ia boleh dipatah dua & dinikmati bersama kawan-kawan.

⭐⭐⭐⭐


(La Cremeria) - Hazelnut

Padat. Adunan coklat + vanila benar-benar memenuhi ruang mulut. Luarannya (coating) yang terdiri daripada coklat, kekacang & hazelnut sangat rangup, sedap dan mudah cair. Tidak terlalu manis namun penggemar hazelnut pasti akan menyukainya.

⭐⭐⭐⭐


(La Cremeria) Mango Sticky Rice

Rasa pulutnya memang mencair, melekat dan memenuhi ruang mulut seawal gigitan pertama. Sebab ia berperisa mangga kegemaran, gandingannya buat makin bertambah sedap serta sangat manihhhh.

⭐⭐⭐🌠


Sekian. Nanti kita kembali dengan review edisi lain pula. Insya-Allah. 

0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top