Di Hujung Mimpi Black




Melangkah terus berlawan arus

Aku menjurus dunia yang terhapus

Menghakis segala erti


Tak rela aku melepaskanmu pergi dariku

Kerna kau milikku

Namun ku terpaksa

Menghalang kau tuk pergi jauh


Saat senja menemani

Kau akan menjadi saksi

Bayangan jiwaku kekal denganmu

Kita kan bertemu di hujung mimpi


Andainya kau bersembunyi

Akan tetap ku jejaki

Kerana nyawamu hidupkan aku

Kita kan bertemu di hujung mimpi


Melangkah terus berlawan arus

Aku menjurus dunia yang terhapus

Menghakis segala erti


Tak rela aku melepaskanmu pergi dariku

Kerna kau milikku

Namun ku terpaksa

Menghalang kau tuk pergi jauh


Saat senja menemani

Kau akan menjadi saksi

Bayangan jiwaku kekal denganmu

Kita kan bertemu di hujung mimpi


Andainya kau bersembunyi

Akan tetap ku jejaki

Kerana nyawamu hidupkan aku

Kita kan bertemu di hujung mimpi


Tiap langkahmu membawa aku

Hampiri yang ku cari selama ini

Tiap nadimu berdetik laju

Memanggil setiap waktu


Saat senja menemani

Kau akan menjadi saksi

Bayangan jiwaku kekal denganmu

Kita kan bertemu di hujung mimpi


Andainya kau bersembunyi

Akan tetap ku jejaki

Kerana nyawamu hidupkan aku

Kita kan bertemu di hujung mimpi



0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top