Baru berlajar buat Affliate Tiktok

 


Alhamdulillah. Sudah 2 kali saya menerima komisen sedikit melalui Tiktok saya yang belum lagi sampai 1000 pun follower ketika saya menerimanya. 

Dengan hanya ada akaun tiktok dan kena install juga tiktok seller (serta daftar atau sign in di sana, link kan 2 itu) - kalian sudah boleh meniaga atau jika tak ada barang sendiri, buatlah affliate (jual barang orang lain) dengan beg kuning. 

Saya seronok lihat kawan-kawan yang berani live serta untung berniaga di tiktok mahupun di media sosial lain. Alhamdulillah. 

Moga teruk sukses, kome!


Rasa nak buat tiktok boleh klik sini BUAT TIKTOK


Tiktok saya: tiktok.com/@arnamee




0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top