Pš—˜š—„š—žš—›š—˜š— š—”š—›š—”š—” š—¦š—Øš—”š—”š—”š—› š—£š—˜š—„š—Ÿš—œš—¦ (š—˜š——š—œš—¦š—œ š— š—Øš—¦š—Ÿš—œš— š—”š—›)





š—£š—˜š—„š—žš—›š—˜š— š—”š—›š—”š—” š—¦š—Øš—”š—”š—”š—› š—£š—˜š—„š—Ÿš—œš—¦ : š—˜š——š—œš—¦š—œ š— š—Øš—¦š—Ÿš—œš— š—”š—›


Insha-Allah program Perkhemahan Sunnah Perlis: Edisi Muslimah akan diadakan pada 2-3 November 2024 di Perlis dengan tema "Memerhati Alam, Mengenal Tuhan".


Program kali ini diadakan khas untuk kaum Muslimah sahaja. Para peserta akan berpeluang berkhemah sambil menimba ilmu dan mendengar perkongsian daripada para asatizah yang akan turut bersama hadir di program ini nanti.


Pelbagai aktiviti menarik turut akan diadakan. Jangan lepaskan peluang untuk turut serta dalam program kali ini. Tempat adalah terhad. Nantikan maklumat selanjutnya.


#perkhemahansunnahperlis2024 #psp2024 #edisimuslimah #nakawanbasecamp #PerlisWisdom #jabatanmuftiperlis #jabatanperhutananperlis #visitperlis2024 #tahunmelawatperlis2024 #SunnahCamp


Jom Daftar ! Penyertaan adalah PERCUMA ! Ajak lagi ramai2 sertai Perkhemahan Sunnah Perlis Edisi Muslimah 2024 ! Penyertaan Terhad.


Link Pendaftaran:

Borang pendaftaran








Sumber:

Facebook perkhemahan sunnah Perlis


0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top