Ibnu Hubain & Afiah : AIDILADHA 1428 H - Pertemuan Terindah

Ibnu Hubain & Afiah

Alhamdulillah….Anem rasa bersyukur sangat dapat berjumpa sahabat-sahabat lama anem yang sama-sama belajar di SAMJ, tanggal 21 Disember lalu.Paling gembira dapat menatap wajah kak Lin ngan Kak Fatimah…Comelnyer diorang…Hati ni menangis dapat salam diorang r..(Macamana lah jika anem dah tinggalkan Usm,pastu jumpa kawan Usm anem balik setelah sekian lama,meraung kot!!huhu)..Kat umah tu,semua kengkawan lama ada,Imani jer xde,ada aqiqah kat negeri lain.huhu,siap ada yang panggil anem “Nur kamilah ” lagi…Sabrina, owang ingat taw nama awak..

Dak Ayu pula boleh cakap, “WAN HANIM KAN? INGAT LAGI SELALU BACA CERPEN ANEM DULU,” tiba-tiba rasa nak berkarya semula…sayang,satu cerpen pun anem tak masukkan dalam pertandingan,tak jadikan sebagai skrip untuk drama atau filem arahan anem..Tak tahu kenapa hati ni masih belum yakin dengan kemampuan tu…hah,Afizalina tetap tak berubah. Aini masih lagi brutal,Awin masih lagi comel!!DAN ramai lagi yang anem tak dapat nak sebutkan semua di sini..maaf ek…memang di majlis ibnu dan afiah tu satu pertemuan yang indah …alhamdullillah sangat2..=)

Ucapan:
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA..SEMOGA KITA SEMUA SANGGUP BERKORBAN KERANA ALLAH….dan JAGA DIRI HIASI PERIBADI.!!!!!

P/s:buat Ibnu dan Ifah selamat diijabkabulkan….semoga berkekalan hingga ke Akhir Hayat..Amin..

Buat Kak Hanim,akak kpd eyin,selamat bertunang…

Buat Kak Ta,akak kpd kak iza,selamat pengantin baru…..=)



6 yang menasihati:

  1. insyaAllah nnt turn anem ak...
    ngn abang animasi..
    heheheheh

    ReplyDelete
  2. ihik...malulah
    dier ngah kumpul duit tue..

    ReplyDelete
  3. anemmm...dh gatal merenyammm.....
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. adakah nurkamilah yg di maksudkn adalah sy,,..hu3

    ReplyDelete
  5. @siti norkamilah hehe. yah ! dah chec, kamulah :)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top