Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Minat membaca, mengambil gambar dan menulis (terkini; 2017, menulis untuk blog iluvislam.my & terlibat dengan buku antologi puisi kemerdekaan: Bianglala Melukis Syurga)

Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Jika ada sebarang pendapat boleh tinggalkan di ruangan komen atau e-mel ke arnamee (at) gmail.com. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian.

Perkahwinan: Ibnu Hubain & Afiah

Ibnu Hubain & Afiah

 AIDILADHA 1428 H - Pertemuan Terindah

Alhamdulillah. Anem rasa bersyukur sangat dapat berjumpa sahabat-sahabat lama Anem yang sama-sama belajar di SAMJ, tanggal 21 Disember lalu. Paling gembira dapat menatap wajah kak Lin ngan Kak Fatimah. Comelnyer mereka. Hati ni menangis dapat salam mereka. Macamanalah jika Anem dah tinggalkan USM, kemudian jumpa kawan USM Anem balik setelah sekian lama, meraung kot! Bukan main drama. Dekat rumah tu, semua kawan-kawan lama ada, Imani saja tak ada, ada aqiqah kat negeri lain. Siap ada yang panggil anem “Nur kamilah ” lagi. Sabrina, orang ingat tau nama awak.

Dak Ayu pula boleh cakap, “WAN HANIM KAN? INGAT LAGI SELALU BACA CERPEN ANEM DULU,” tiba-tiba rasa nak berkarya semula. sayang, Satu cerpen pun Anem tak masukkan dalam pertandingan, tak jadikan sebagai skrip untuk drama atau filem arahan Anem. Tak tahu kenapa hati ni masih belum yakin dengan kemampuan tu. Hah! Afizalina tetap tak berubah. Aini masih lagi brutal, Awin masih lagi comel! DAN ramai lagi yang Anem tak dapat nak sebutkan semua di sini. Maaf ek. Memang di majlis Ibnu dan Afiah tu satu pertemuan yang indah. Alhamdullillah.

Ucapan:
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA. SEMOGA KITA SEMUA SANGGUP BERKORBAN KERANA ALLAh dan JAGA DIRI HIASI PERIBADI.

P/s: Buat Ibnu dan Ifah selamat diijabkabulkan. Semoga berkekalan hingga ke Akhir Hayat. Amin.

Buat Kak Hanim, akak kepada Eyin, selamat bertunang.

Buat Kak Ta, akak kepada kak Iza, selamat pengantin baru.



6 yang menasihati:

  1. insyaAllah nnt turn anem ak...
    ngn abang animasi..
    heheheheh

    ReplyDelete
  2. ihik...malulah
    dier ngah kumpul duit tue..

    ReplyDelete
  3. anemmm...dh gatal merenyammm.....
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. adakah nurkamilah yg di maksudkn adalah sy,,..hu3

    ReplyDelete
  5. @siti norkamilah hehe. yah ! dah chec, kamulah :)

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.





Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top