Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Puisi hari lahir buat GK


Awan cerah mengiringi penulisan yang nipis ini. Untuk sahabat yang seorang ini, moga-moga penulisan bergenre puisi  ini dapat disudi hadam dan disenangi . Terima kasih kerana sudi menerima lantas memberi .

TERIMA KASIH :)




---

Kamu, dengan rasa gembira aku meraikan hari minggu ini dengan penuh berlagu  - sempena dua dekad ulang tahun kelahiranmu .

Kamu, dengan menginjak usia kukirimkan engkau khabar suka yang aku akan sentiasa ada- untuk temani kamu waktu ria dan lara .

Kamu, dengan hatiku yang masih biru, aku dengan malu-malu tetap mendoakan kamu itu sentiasa dipelihara Tuhan yang satu .

Kamu, dengan rasa syukur terpaling dalam, aku berterima kasih kerana Tuhan hadiahkan aku seorang sahabat yang sudi dekat menemani hatiku disaat terang dan kelam

Kamu, moga-moga kamu bahagia sentiasa,  apapun kamu , ku tetap terima seadanya , semoga kita bersahabat selamanya , moga kau berjaya dunia dan akhirat juga- insyaallah .


PASTI :)




Insyaallah ada jodoh kita bertemu - sayang selalu  :)


p/s:  http://instagram.com/arnamee 





1 yang menasihati

  1. terima kasih akk :') terima kasih untuk ke seratus llima puluh juta kali <3 <3

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top