Salam. Hai. Saya Anem Arnamee. Terima kasih sudi datang, membaca mahupun berkongsi artikel blog ini. Maaf jika ada kekurangan & teguran amat dialu-alukan. Moga yang baik-baik selalu untuk kalian semua. Insya-Allah.

- Jika anda mahu sebarang kolaborasi/pengiklanan (review/ruang iklan) di blog ini boleh rujuk page ini.
- Jika ada pertanyaan lain, boleh mesej di facebook ANEM ARNAMEE atau e-melkan ke arnamee (at) gmail.com.

Cara tebus & dapatkan RM30 Kredit eWallet Anda (eTunai Rakyat 2020)


Install antara aplikasi yang terlibat, untuk dapat insentif RM30 e-Tunai Rakyat yang akan mula diberi pada 15 Januari 2020 nanti. Maksudnya jumlah itu akan dikreditkan dalam akaun e-wallet anda. Tapi pastikan dah install serta daftar (register) dahulu melalui aplikasi terlibat! Nanti cara tebus, akan diberitahu pada tarikh berkenaan.

Penebusan boleh dibuat bermula 15 Januari 2020 dan program ini akan tamat pada 14 Mac 2020. Ini akan diberitahu kemudian. Antara aplikasi ewallet terlibat (dompet digital) yang terpilih bagi perlaksanaan program ini ialah Touch n Go eWallet, Boost dan juga GrabPay (link untuk download aplikasi ini ada dinyatakan di  penghujung artikel ini).
Syarat penerima etunai Rakyat 2020:
1- Warganegara Malaysia.
2- 18 tahun ke atas (pada 31 Disember 2019).
3- Pendapatan tahunan kurang RM100,000.

- Tidak kira anda pelajar atau tidak, jika 18 tahun ke atas dapat e-Tunai RM30.00.
- Penebusan bermula 15 Januari 2020. Kaedah penebusan, tunggu sekitar awal tahun 2020.
- RM30 hanya sekali sahaja dan hanya terhad pada SATU eWallet sahaja.

Cara untuk dapatkan etunai tersebut, anda hanya perlu download, daftar dan buat pengesahan IC untuk menggunakannya.

Aplikasi terlibat:



*Kalau nak install TNG e-wallet boleh guna code ni.(*Use this referral code and enjoy 3 times 100% Toll Rebates).



Rujukan:
- https://semakanonline.com/etunai-rakyat/
- https://twitter.com/XavierNaxa/
- https://twitter.com/diy_rahim

1 yang menasihati

  1. Assalamualaikum Anem Arnamee, saya Izzati dan saya ada beberapa soalan kepada awak berkenaan blogger. Saya dapati awak mempunyai blog yang berkongsi lirik lagu Terang dan saya lihat awak ada letakkan ads didalam blog awak. soalan saya bagaimana proses adsense tu ye dan setiap bulan awak ada mendapat bayaran dari google ke? kalau ada, bagaimana mereka memberikan bayaran itu, adakah secara online. saya juga ingin bertanya sudah berapa lamakah awak membuat blog ini?

    ReplyDelete

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee © TERIMA KASIH ♥



click to te top