Penulis popular yang ramah


Antara perkara random yang saya tak jangka adalah apabila ada kawan saya suruh kirim salam pada seorang penulis popular ini, lepas tengok saya kongsi quotes buku penulis tersebut di media sosial. Ahh sudah! Penulis itu kenal saya pun tak masalahnya. Tapi tak apa, nak sampaikan salam kawan punya pasal, saya pun hantarlah DM. Tanpa letak jangkaan apa-apa. Yang menariknya, penulis itu sudi respon,

- "Waalaikumussalam. N yang mana ya kirim salam pada saya ini?" 

- "Oh, N itu kawan saya, dia suruh kirim salam tadi." 

- "Oh baik-baik, kirim salam dia balik ya."

Penulis itu balas pun kita dah teruja (tak sangka sebenarnya), ini lagi ajak berbual. Seronok! Lihat betapa hal-hal kecil pun mampu membahagiakan orang. Alhamdulillah dan untuk penulis tersebut, terima kasih! 

0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top