Saya mencuba Shorts @ Youtube


Ada perkara kita tak begitu berharap dan berpaut pun dengannya, tapi kesannya luar biasa (kepada kita). 

Ini saya maksudkan dengan youtube saya.  Baru 2 tahun kebelakangan ini saya kembali aktif dan upload video baru semula. Walaupun akaunnya sudah ada lama. Saya pula tidak memikirkan jauh berkaitan engagement atau pun jumlah reach sehari. 

Namun benarlah dikata "konsisten is the key" - akibat rajin upload shorts (video pendek macam di TT dan IG reels), menyebabkan subscriber saya bertambah sedikit dan reach salah satu shorts video terus mencapai lebih 5000 views. Alhamdulillah. Terima kasih banyak.


Senarai shorts saya di youtube

0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top