Minat sejak sekolah, namun tak berpeluang ke Konsert Memori Berkasih Siti Nordiana

Minat Nana sejak 1999, beli hampir kesemua album Siti Nordiana (Nana).  Siap kumpul artikel, poster ya dulu. Famili, kawan-kawan sekolah dan saudara-mara ada sokong bagi keratan sekali, terima kasih diucapkan.

Zaman tak ada medsos, pernah hantar surat & emel (Nana balas keduanya!). Pernah jumpa Nana 3 kali sebelum musim GV, baik sangat (pernah jumpa Achik juga). Juga pernah defend Nana dalam majalah waktu dia remaja. Pernah masuk kuiz radio sebab Nana. Kenangan sungguh. 🤭

Pernah buat blog pasal Nana dulu, dan dapat kenal beberapa kawan baru dari Malaysia & negara Asean lain. Sekarang dapat kenal ramai peminat kalangan orang muda pula. Panjang perjalanan minat, panjang lagi kareer Nana kita. Zaman berubah tapi rasa tetap setia.

Malah sampai sekarang saya ada kongsi video berkaitan Nana di sosial media saya, termasuk youtube! 


Tak sabar nantikan Konsert Nana 11 Mei 2024 ini. I'm so proud of you. All the best ya Nana. Jaga kesihatan! 🤍

Plot twist: Saya tak ada rezeki ke konsert beliau, ada perkara kita kena terima ia tak sesuai dengan keadaan semasa kita, tapi doa dan sokongan tetap selalu ada. 

Siapa tak sedih tak dapat pergi konsert artis yang kita minat sejak zaman sekolah. Dahlah ini konsert pertama beliau semenjak bertahun. Tapi kita yakin ini semua ada hikmah. 

Bak kata sis cheryna (Sha):

"Tak apa kita terlepas sedikit peluang, jangan terlepas kasih sayang." 🥲

Namun dapat lihat melalui skrin & mata kawan-kawan pun dah happy. Anyways, saya bangga dengan Nana! Tahniah! Finally. Alhamdulillah. 👏🏻

*****

KONSERT MEMORI BERKASIH SITI NORDIANA 25 TAHUN 


Di sini saya kongsikan (foto dan video) di media sosial berkaitan Konsert Memori Berkasih Siti Nordiana 25 Tahun di Zepp, KL pada 11 Mei 2024. 

Memori Berkasih:




Cinta Hanya Sandaran:


Gambar sewaktu segmen tribute untuk Achik Spin. Foto: Media Hiburan





Sumber: Bernama


0 yang menasihati:

Post a Comment

Untuk kesudian membaca dan memberi berkata-kata - saya berterima kasih.








Anem Arnamee 2024 © TERIMA KASIH ♥



click to te top